CSR & Kommunikationsstrategi

Hvis jeres virksomhed allerede er på vej mod en grøn omstilling, kan vi give jer en strategi og retningslinjer for, hvordan I kan kommunikere jeres fremskridt inden for bæredygtighed.

Hvad er Corporate Social Responsibility (CSR)?

I dag er de største virksomheder i Danmark forpligtet af dansk lovgivning til at inkludere oplysninger om virksomhedens sociale ansvar (CSR) i deres årsrapporter. Fra den danske regering og EU’s side er der et ønske om at fremme bæredygtighed i hele værdikæden ved at fremhæve CSR-rapporter i lige så høj grad som finansielle rapporter.

Lad os hjælpe jer med at komme i gang

Fra det visuelle til det datatekniske hjælper vi jer med at skrive en CSR-rapport. Udover at hjælpe jer med din CSR-rapport giver vi jer også retningslinjer, anbefalinger og eksempler på, hvordan I aktivt kan bruge jeres rapporter i jeres markedsføringsstrategi.

Brand identitet

Ved at kommunikere jeres indsats og jeres resultater kan I fremme socialt ansvar som en del af jeres brands identitet

Tiltrække investorer

Det er blevet en vigtig motivation for investorer at se på miljømæssige, sociale og ledelsesmæssige spørgsmål (ESG), når de foretager finansielle analyser.

Værktøj til fremskridt

Hold styr på fremskridtene og juster målene, hvis de ikke er nået inden for den ønskede tidsramme.

Har I brug for hjælp til CSR eller ESG rapportering? Kontakt os idag!